top of page

Způsoby a ceny doručení

Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. Jaké to jsou se dozvíte právě zde.

 

PPL

 

V České republice má PPL 24 dep, která denně rozváží několik desítek tisíc zásilek. 

Převzetí a reklamace:

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy PPL řeší s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 3 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží. Maximální hmotnost jednoho balíku je 30 kg.

 

Balík Česká pošta
  • dodání obchodního balíku garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání.

  • v obchodním balíku lze přepravovat věci do hodnoty 100.000 Kč. Za Obchodní balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. udané ceny. Obchodní balíky jsou od okamžiku podání sledovány v systému T&T (Track & Trace).

Garantovaná doba dodání
Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba
Velké množství doplňkových služeb
Jediná zásilka, jejíž obsah může mít hmotnost až 30 kg


Převzetí a reklamace


Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – u zjevné vady (poškození obalu) zásilku nepřebírat.

Reklamace - Česká pošta

  • Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

  • Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Upozornění!!!!!

Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 2 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.

Při platbě dobírkou se vždy účtuje 30 Kč doběrečné.

 Druhy dopravy / ceny vč. DPH

 PPL / 120 Kč

 PPL při objednávce nad / 3500 Kč zdarma

 Česká pošta - Balík do ruky, Balík na poštu / 300 Kč

 Česká pošta - Balík do balíkovny / 80 Kč

 Česká pošta při objednávce nad 50.000 Kč / zdarma

 Doprava na Slovensko je účtována vždy. Maximální hmotnost zásilky je 7 kg / 160 Kč



Doručení zboží přepravní službou PPL je garantováno do 24 hodin, tedy následující pracovní den po vyzvednutí u nás. V případě obdržení objednávky do 11 hodin (v pracovní dny).

bottom of page